Blog

Zoemende TL buizen 


Vaak heb ik ervaren hoe uitdagend traditionele kantoortuinen kunnen zijn voor de neurodiverse breinen onder ons. De zoemende en de verblindende TL buizen, de constante achtergrondgeluiden, de drukte van al die pratende collega's. Voor mensen zoals ik kunnen deze omgevingen een hele uitdaging zijn en aan het eind van de dag zijn we dan ook vaak echt compleet afgedraaid.

Onlangs werd ik gevraagd bij een project om de indeling van een kantoortuin te bekijken maar dan gezien van uit mijn type breinbedrading. Het werd me al snel duidelijk dat het neurodiverse brein hier niet vrolijk van word. Het bezoek duurde een kleine 2 uur maar na ong. anderhalf uur duizelde het mij....Wow wat een prikkels allemaal...

We gingen aan de slag met het verzamelen en het bevragen van de ruimtegebruikers waarbij we specifiek vroegen naar hun individuele behoeften en hun voorkeuren. Uiteindelijk kwam het tot uitvoering van de feedback.
We creëerde we stilte-zones voor degenen die behoefte hadden aan rust en concentratie, maar ook samenwerkingsgerichte ruimte voor een meer interactieve omgeving. Flexibele werkplekken werden geïntroduceerd, waardoor mensen konden kiezen. In de overige ruimte welke niet gespecificeerd zijn/waren, staan open cubicals opgesteld, we hebben hier een dobbelsteen geintroduceerd: Groen = je mag me storen, Rood = ik wil niet gestoord worden. Inderdaad soms is het echt heel simpel!

Dit project bewees me dat het echt essentieel is om bij het ontwerpen van werkruimtes de (neuro)diversiteit van mensen in gedachten te houden. Door te luisteren naar individuele behoeften en het creëren van inclusieve omgevingen kunnen we ervoor zorgen dat iedereen, ongeacht neurodiversiteit, de kans krijgt om zo bij te dragen aan het succes van de onderneming.

Nagekomen:
De facilitair manager vertelde me later dat ze de lijn hebben doorgetrokken nav de opgedane inzichten. Mooi voorbeeld is het bedrijfsrestaurant: dat is nu 30 minuten eerder open zodat iedereen kan eten volgens eigen voorkeur (prikkelarm of juist in de gezellige drukte) de "achtergrondmuziek" is nu ook echt achtergrondmuziek, er zijn (plantenbak) afscheidingen neergezet, de verlichting is aangepast. "We zien nu meer mensen in het restaurant die we voorheen niet zagen" 

Hier werd ik wel stil van, wat een mooie ontwikkeling!

 


Upgrade en Boost Your Ranking met de DigiMat 

Soms is het echt heel simpel om aan je online ranking en betrouwbaarheid te werken. Online beoordelingen zijn belangrijker dan ooit en met deze digimat zien ondernemers hun beoordelingen met ruim 20% stijgen! Meer beoordelingen = beter gevonden worden zonder extra inspanningen of adverteren!

Stel je eens voor: Je opent Google en typt "restaurants in de buurt" in de zoekbalk. Wat is het eerste wat je opvalt? Waarschijnlijk de restaurants met de hoogste beoordelingen, toch? Dit is geen toeval, maar het resultaat van een uitgekiende online strategie.

Google hecht veel waarde aan authenticiteit en relevantie. Hoe meer positieve beoordelingen jouw bedrijf heeft, hoe betrouwbaarder het voor Google lijkt te zijn. Hierdoor zal Google jouw website hoger plaatsen in de zoekresultaten. Met andere woorden, meer beoordelingen betekenen een betere zichtbaarheid online.

Hoe het werkt:

πŸš€ Verzamel beoordelingen in slechts 3 seconden!

    βœ”οΈŽ De klant tikt met hun telefoon op de plaat
    βœ”οΈŽ De Google-beoordelingspagina wordt geopend
    βœ”οΈŽ En klaar, de bezoeker / gast / klant laat een positieve beoordeling achter!

☝️ Geen maandelijkse terugkerende kosten! Het is een eenmalige aankoop.

πŸ₯‡ Sneller gevonden worden én een hogere ranking bij Google zoekopdrachten. 

⚑ Werkt op alle telefoons! Je bezoekers / gasten / klanten hebben geen app nodig

🀝 Ready-to-go! De QR-code is al aangemaakt!

πŸ”‹ Onbeperkt gebruik, je hebt geen wifi of een stroomvoorziening nodig.

πŸ‡ΊπŸ‡Έ Het is een Engelstalige plaat met duidelijk en goed leesbaar lettertype.

βš™οΈ Van plexiglas, formaat: 12x12cm, Dikte: 3mm.
🌐 Activatie in 3 stappen inclusief management interface! 


Bestel hier voor slechts 37,95 incl. verzending en tijdelijk met gratis E-Boek "Google My Business" twv 19,95. Ook verkrijgbaar voor Facebook, Instagram, YELP en Tripadvisor.


Met een hawk-eye view, details doen er toe!

Onlangs werden we benaderd door een klant die een webwinkel heeft, maar met een probleem: een aanzienlijk aantal klanten die het afrekenproces verlieten zonder hun aankoop te voltooien.

Onze eerste stap was om het probleem te identificeren, een grondige analyses van de website en het afrekenproces en daar ontdekten we verschillende knelpunten die de conversies negatief beïnvloedden. We deden enkele proefaankopen en daar ondervonden we dat het afrekenproces te lang duurde, anderen problemen ondervonden met het vinden van de juiste producten of het invoeren van hun betaalgegevens. (teveel stappen en clicks zonder dat het duidelijk was waarom) kortom hier was werk aan de winkel.

Met deze inzichten en ervaringen gingen we aan de slag om technische verbeteringen door te voeren die de gebruikerservaring zouden verbeteren en het afrekenproces zouden stroomlijnen.

We hebben verschillende aanpassingen doorgevoerd, waaronder:

  1. Optimalisatie van de website-navigatie: We hebben de navigatiemenu's vereenvoudigd en verbeterd, zodat klanten gemakkelijker producten konden vinden en door de website konden bladeren zonder de pagina te verlaten. (Elke volgende handeling / aanpassing opende een nieuwe pagina)

  2. Vermindering van de laadtijden: Door het optimaliseren van de website- en afrekenpagina's hebben we de laadtijden aanzienlijk verkort, waardoor klanten niet langer hoefden te wachten en meer geneigd waren om door te gaan met hun aankoop.

  3. Verbetering van het afrekenproces: We hebben het afrekenproces gestroomlijnd en sterk vereenvoudigd, waarbij we onnodige stappen hebben verwijderd (zoals vragen wilt u doorgaan?) en de interface hebben verbeterd.

Na de implementatie van deze verbeteringen hebben we de prestaties van de website in de gaten gehouden. Het resultaat was opmerkelijk: het aantal afgebroken transacties nam af en het aantal voltooide verkopen nam toe! Onze klant zag een aanzienlijke stijging in hun omzet en een verbetering van de algehele gebruikerservaring op hun website.

Het succes van dit project benadrukt het belang van voortdurende optimalisatie en aanpassing in de digitale wereld. Hier worden we echt blij van! We blijven we ons inzetten om onze klanten/opdrachtgevers te ondersteunen bij het realiseren van hun (digitale) doelstellingen en het maximaliseren van hun online succes.